[:en]Newsletter[:ar]التسويق من خلال النشرات الاعلانية / البريد الإلكتروني / الواتس آب[:]

[:en]Newsletter[:ar]التسويق من خلال النشرات الاعلانية / البريد الإلكتروني / الواتس آب[:]

[:en] 

With newsletter, email and WhatsApp marketing by DubiSign Digital, you can expand your reach by connecting with 100 % of your existing customer in real time.

 

As of today we are experiencing a new generation of online business marketing as internet has become a primary source of communication for every consumer across the globe. In today’s age you cannot stay behind in the race to compete with the fast moving world where consumers do not have time to spare to look at the billboards or other marketing platforms, making online forums, a best place for business to promote their products.

In order to reach out to the consumer directly in today’s world, newsletters, e-mail and WhatsApp are considered as the most effective platforms. These platforms assures that your potential consumer is right on target by reaching his or her email or message inbox directly and advertising your product right way to the customer. Email and WhatsApp have become integral for personal communications and these are the most effective platforms for your businesses, if you want to stay connected with your customers.[:ar]من خلال التسويق عبر النشرات الاعلانية والبريد الإلكتروني و الواتس آب من قبل شركة دوبي ساين للخدمات الرقمية، يمكنك توسيع مجال وصولك الى العملاء وذلك من خلال القدرة على التواصل مع 100٪ من العملاء الحاليين في الوقت الحالي.

اعتبارا من اليوم نحن نشهد جيل جديد من وسائل التسويق للأعمال عبر الإنترنت حيث أصبح الإنترنت وسيلة رئيسية للاتصال مع كل المستهلكين في جميع أنحاء العالم. لذلك في هذا العصر الحديث لا يمكنك البقاء في المؤخرة اذا كنت تريد التنافس وتحقيق النجاح في هذا العالم الذي يتحرك ويتغير بسرعة، فالمستهلكين الان لم يعد لديهم الوقت للنظر في اللوحات الإعلانية أو غيرها من منصات التسويق، مما جعل المنتديات والمواقع الالكترونية، أفضل الأماكن للترويج للأعمال التجارية والمنتجات المختلفة.

من أجل الوصول إلى المستهلك بطريقة مباشرة في عالم اليوم، تعتبر النشرات الإعلانية، والبريد الإلكتروني والواتس اب هي الوسائل الأكثر فعالية لتحقيق ذلك. حيث تضمن هذه المنصات وصولك الى المستهلك المحتمل مباشرةً عن طريق الرسائل الاعلانية عبر البريد الإلكتروني أو البريد الوارد للرسائل مباشرة حيث يتم الإعلان عن منتجك بطريقة صحيحة وملائمة للعميل. فقد أصبح البريد الإلكتروني والواتس اب جزءا لا يتجزأ من وسائل الاتصالات الشخصية لذلك تعتبر هذه المنصات هي الأكثر فعالية، إذا كنت ترغب في البقاء على اتصال مع الزبائن.[:]

Disclaimer: The logo, name and graphics of Pixels Logo Design and its products & services are the trademarks of Pixels Logo Design. All other company names, brand names, trademarks and logos mentioned on this website are the property of their respective owners and do not constitute or imply endorsement, sponsorship or recommendation thereof by Pixels Logo Design and do not constitute or imply endorsement, sponsorship or recommendation of Pixels Logo Design by the respective trademark owner.